הגיע הזמן לשחרר את הציצי… אבל איזה תמ"ל???

2016-04-11 19.41.05

לא יודעת איך הגעתי למצב הזה עם ילדה שלישית… אבל בהיא כבר תיכף בת 9 חודשים ורק עכשיו העברנו אותה מהחדר שלנו (כן, כן…) והשלב הבא זה לעבור לבקבוק (אה הא…). בלי ביקורת בבקשה 🙂 ת'אמת – לי זה היה כל כך נח לצאת מהבית רק עם תיק קטן עם חיתולים ומגבונים… אבל זהו. נגמר. אמא צריכה חיים!

לפני שבועיים סופי לקחה בקבוק תמ"ל בפעם הראשונה ואני הרגשתי כזאת הקלה!!! לא האמנתי שכך ארגיש. נראה לי שהיה קשה לי לשחרר בגלל שידעתי שחלב אם הוא הטוב ביותר והיתי נורא מבולבלת מכל האופציות של התמ"ל עד שהחלטתי לעשות מחקר משלי והתוודעתי שלערכים שאני מאמינה בהם, ולצרכים של סופי – נוטרילון הוא הטוב ביותר.

אחרי שעשיתי מחקר מקיף והחלטתי על נוטרילון, המשכתי לחפור עליהם והרבה עזרה הגיעה גם מהאתר החדש של נוטרילון – אתר מקסים עם המון ידע בכל תחומי התינוקות (לא רק לגבי תמ"ל).

אז למה דווקא נוטרילון?

  1. קודם כל, וזה היה הכי חשוב מבחינתי – הם בחרו בגישה הפרהביוטית – בניגוד לפרוביוטיקה שם מוסיפים חיידקים, בנוטרילון מוסיפים סיבים, עליהם מתרבים החיידקים כיוון שיש המון המון סוגים של חיידקים שהמעיים מייצרים – אז שכל תינוק ייצר בעצמו את מה שהוא צריך, בכמות שהוא צריך. כלומר – דרך טבעית לייצר את החיידקים הנדרשים.
  2. לא פחות חשוב, במחקר שנעשה ראו שהשימוש בנוטרילון, בגלל המרכיבים שלו, הפחיתו בעשרות אחוזים את התהוות האלרגיות אצל תינוקות (בדקו בתינוקות בהם יש סיכוי גבוה לאלרגיות – הורים אלרגיים, אחים אלרגיים וכו').

והנה עוד סיבות, כפי שנוטרילון מציגים:

נוטרילון

מילה אחרונה – למי שמחליטה לתת תמ"ל מהרגע הראשון (שזה ממש בסדר ואין מה להתבייש בזה! כל אחת והדרך שלה..) שתדעו שאפשר לבקש נוטרילון בכל בית חולים בארץ. מומלץ!

michalportman
michalportman

Founder and Art Director

My name is Michal Portman. I am 30 years old living in Holon, right outside of Tel Aviv. I love, live & breath fashion from childhood. I was born in Kiev, Ukraine to a fashionable mamma which started it all! Growing up I adored “Sex in the city” (am nicknamed Michal Bradshaw because I remind my friends of Carrie in my fashion taste and personality) just for the sake of fashion – that was the real story… my inspiration! Then I realized there’s no other way but starting my own blog – Matryoshka – where I started writing about fashion and lifestyle for women who love life and themselves. Matryoshka? That’s the famous Russian doll – each doll represents a different aspect of my personality and fashion sense. My blog is about new fashion trends, combining pieces from the flea market and brand names, self-nurturing and the good life… Due to my blog and its contents, I receive many invitations to launch parties and try not to miss any! On top of that, I have a degree in behavioral science, majoring in human resource management which definitely helped me in personal communication with others. All of the above are just the basis of my willingness to fit in to the fashion scene but most importantly is my love of fashion, the way I express it and the collaboration with people who put it all together in a magical way.