קמפינג בכליל, גם בחודש שביעי

אנחנו משפחה שאוהבת לטייל. הרבה! טיולי יום (בעיקר בג'יפים) וגם טיולים עם לינה. וזה כולל גם קמפינג…

יש כאלה שירימו גבה שאישה בהריון בחודש שביעי יוצאת לקמפינג, אבל לי זה כיף. כיף לצאת לטבע, כיף לי לראות את הילדים נהנים וממש ממש כיף בכליל. יש להם שם מתחם עם אוהלים בכל הגדלים ובתוך המתחם יש גם אחלה בית קפה.

הפעם ישנו באוהל הענק שלהם למעלה כיוון שסיבת הטיול היתה מסיבת פרידה למשפחה יקרה – המשפחת טיולים המאמצת שלנו. לצערינו הרב הם עוזבים לאוסטרליה, שם ההורים גרים. מבינה אותם.

יצאנו לכיוון כליל אחרי בית ספר. כשעה וחצי נסיעה מתל אביב – ממש לא נורא ושווה!

איך שהגענו, התמקמנו לנו באוהל הענק. באוהל, שיכול להכיל עד 30 איש, יש מזרונים בשפע ועוד אוהלים קטנים בפנים שאפשר לישון בהם או לתת לילדים שחק בהם.

הנה תמונה של האוהל מבחוץ:

ותמונה שלו מבפנים:

כשאני אומרת התמקמנו – זרקנו פנימה את הדברים ורצנו למטה להתפנק לנו בפיתות על הסאג'

הכי קל בעולם להכין, פעילות כייפית לילדים ולמבוגרים כאחד.

אחרי מנוחה קצרה המשכנו בהכנות לארוחת ערב (כלומר, הגברים התחילו בהדלקת האש במנגלים והנשים ישבו ופיטפטו). צ'יק צ'ק כבר היה בשר על האש. אכלנו, שבענו, נהננו והשכבנו את הילדים לישון כדי שנוכל להתחיל בחגיגה – בירות, יין, חטיפים וצחוקים סביב המדורה.

בבוקר קמנו לנו באיזי… בגלל הגודל של המקום – כל אחד קם לו בזמנו החוםשי וזה לא הפריע לאחרים… ראו דוגמא את הקטן שלי בן השנתיים (שישן כמו טינאייג'ר!)

וזה הנוף שנגלה לעינינו כשיצאנו לאויר הצח

התארגנו לנו בכיף ובלי לחץ כי לא מיהרנו לשום מקום – לא תכננו אף טיול (למרות שיש שם מסלולים מקסימים) וחיכינו לפינוק ולשו"ס של הטיול – קייטרינג לארוחת הבוקר! קיבלנו את ההחלטה הנבונה הזאת בגלל מצבי (הריון יחסית מתקדם) ובעיקר בגלל שרצינו לפנק את החברים שעוזבים (ולנסות לשדל אותם להשאר). מצאתי קייטרינג שהיה נראה אחלה, במחיר סביר ביותר… אבל באמת שלא ידענו למה לצפות מקייטרינג שנמצא בכליל – מושב שמתקיים על חשמל סולרי בעיקר, טבעוני ברובו (ואם לא אז צמחוני) ומתקיים מגידולים אורגניים מקומיים.

לפני שהגיע האוכל החבר'ה צחקו שבטח נקבל כמה עלי חסה וזרעים…

ולשמחתי – הופתענו ממש, אבל ממש לטובה! היתה ארוחת בוקר מושקעת ומושלמת. משביעה וטעימה בטירוף!

תודה לך חגית על הפינוק!!!

עיכלנו את האוכל, נהנינו עוד בחברת חברינו היקרים, ויצאנו לדרך הביתה.

היה סופ"ש באיזי במקום קסום.

ממליצה בחום (ותגידו ששמעתם ממני!!)