ושם פגשתי לראשונה את המתמודדות הסופיות לתחרות מלכת היופי, אני זוכרת שאיך שנכנסתי לתוך המסעדה קלטתי מרחוק בחורה גבוהה עם מבט מיוחד, פנים יפיפיות ולא הפסיקה לחייך, היתה לי תחושבת בטן טובה לגביה, היא עמדה עם עוד בחורה שגם היא ממש חמודה, נגשתי אליהם והצגתי את עצמי, לאחת מהם קוראים שני והשניה לינה.
היה קשה להתעלם מהנוכחות שלהם. הם הקרינו הרבה אור והיו מאוד חברותיות ונחמדות, נגשתי לשניהם ואיחלתי להם הצלחה ולשני אמרתי " אני בלוגרית, אני הולכת לפרגן לך בבלוג שלי, מבחינתי את המלכה", כמובן שהיא צחקה ואמרה יש הרבה בנות יפות אי אפשר לדעת… כנראה שהאופטימיות שלי פשוט עזרה כאן!
כמו שפרסמתי בפוסט הקודם אכן כך קרה אתמול – הכתירו את שני חזן למלכת היופי של ישראל אבל יותר מזה את לינה לנערת ישראל.
מאחלת לשניהם המון הצלחה כי באמת מגיע להם, ולי אני מאחת להמשיך ולהאמין בתחושות הבטן שלי.
![]() |
| לינה מחולה -נערת ישראל צילום: ששון משה |
שני חזן מלכת היופי 2012 !!!
![]() |
| צילום: ששון משה |
_hh.jpg)
